dijous, 11 d’abril del 2013

EXCURSIÓ A ALACANT per Sara Català

El dia 14 de març ens en vam anar les dues classes d'excursió a Alacant. Vam arribar tots al col·legi i en el carrer de baix estava l'autobús esperant-nos. Quan ja estàvem dins de l'autobús les mestres pel micròfon van dir unes quantes paraules indicant-nos el que anàvem a veure. Alba G i Mónica L van començar a cantar una cançó i tots van continuar cantant amb elles, fins i tot jo. Al final donava mal de cap i Estela es va marejar. Bé, després de tres quarts d'hora vam arribar a El Campello. Era un poble prou gran.
Vam esmorzar al costat de la Illeta dels Banyets que era molt gran i molt bonica. La nostra guia es deia Eva, era alta amb gorra i ulleres. Ella ens va explicar perquè es deia la Illeta dels Banyets i era perquè abans allí es banyava una reina musulmana. També ens va explicar que al 1943 volien fer un port però no el van fer perquè  van trobar les tombes de l'Edat del Bronze de fa 4.000 anys que vam veure. Vam seguir més avant i ens va explicar els ibers ens va dir que la seua casa era més senzilla que la dels romans. Vam estar al menys dues hores de peu i tots estàvem molt cansats de caminar. Li vam donar les gràcies i se'n vam anar a dinar a El Palmeral un parc natural que està a Alacant.

Tots  vam seure als bancs i vam dinar. Era prompte, les 13:00h. Després de dinar, vam jugar al parc i vam veure a un de Cocentaina era Miguel Garcia Vidal, el germà de Ignacio el director d'orquestra. Les mestres ens van cridar i se’n vam anar de camí al MARQ.
El guia era un xic en este cas ens va ensenyar el MARQ i ens va explicar el que era abans, era un antic hospital dels anys 30 del segle passat. Vam entrar a la sala de la Prehistòria i ens van ensenyar un  ferrament molt important, la cullera. Una sala em va cridar la atenció, era la dels romans especialment quan van dir que dinaven gitats i menjaven en les mans. Ja eren les 17:00h i se’n vam tornar a casa. Va ser una excursió impressionant i divertida.