dimecres, 28 de novembre del 2012

ON ESTIC? text de Clara Pascual





 ON ESTIC?

De sobte em vaig adormir...

Quan em vaig despertar estava a un bosc que tenia tots els tipus de verd coneguts i per conèixer. Aleshores vaig sentir una veuarra ronca, pareixia que contava un acudit. De sobte vaig començar a sentir veus, quasi idèntiques a l'anterior, que reien i reien sense parar. Estava molt (però molt) esglaiada, pensava que anaven a aparèixer un miler d'ogres gegantins que em voldrien menjar, però en comptes d'allò, van aparèixer uns quants centenars de donyets minúsculs. Encara que els donyets eren força simpàtics, jo notava dins de mi que alguna cosa no anava bé. Vaig estar uns dies dins d'aquell bosc preciós, i el dia que feia quatre vam decidir fer una excursió. Anàrem a un penya-segat que hi havia prop d’on habitaven els donyets (ara entenc el perquè d'aquell soroll d'aigua que es sentia a les nits).

Clara Pascual 6éA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada