dijous, 6 de desembre del 2012

TRES BONYS QUEEN REALITAT EN FAN UN escrit per Clara Pascual


TRES BONYS QUE EN REALITAT EN FAN UN

        Jo era molt xicoteta, tindria uns dos anyets quan...
        Estàvem passant les vacances al poble d’Anna. Havíem anat a un parc i jo m’estava tirant per un tobogan, però m’estava tirant de cap, i com pesava poquet vaig eixir disparada i vaig xocar amb l’enorme arrel d’un arbre. Poc després estava jo plorant i el meu front sagnant.
        Uns dies després ja se m’havia curat la ferida quan... Estava saltant al meu llit, i vaig caure, però no vaig posar les mans per a no fer-me tant de mal, vaig posar el cap. I el bony que quasi se m’havia llevat es va fer el doble de gran.
        I quan encara no se m’havia curat el bony del tot...  Un dia baixant de l’ascensor del meu pis anava corrent cap a ma casa i no sé com m’ho vaig fer que vaig xocar contra la porta, just on m’havia pegat les altres dues vegades.
        Des d’aquell dia tinc un bony al cap per a sempre.
Clara Pascual

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada